April 14, 2011

Komuter yg sukeeeee sgt delay....

allluuuuu…wawa in da house…hehehee!!!aku nie angan2 nk update blog stiap mlm tp apo pn x ado..hehhehe!!!!

hmm…nk cite ape ek…k’la,nk cite psal pnglaman aku ler sket slame da keje nie..wah gitu….hehehe!!aku kn g koje naik tren…park keta kt komuter sg buloh..x larat wei nk drive msuk bndar tuh…dgn jem segala bagai..ngn kna bayo parking keta per entry 10 hengget..klau kuar g lunch kt mane2 n nk msuk parking blik kna bayo lg 10 hengget..ingat gji aku 30 ribu????hahaaha

so alkisahnye..jom la pakat rmai2 sedekah kt komuter..hhohooohoo!!!klau da name lg komuter,delay tuh mmg x dpt nk d’pisahkn lg..mcm irama n lagu..klau x delay train,maka sumbang la lagu..ape aku mrepek nih..aishh

pepagi tuh dlm kul 615 da grak g komuter..klau nsib baik x jem sgt kt area Paya Jaras tuh,so aku dpt la naik tren yg pkul 7..klau x,tgu tren kul 715..klau nsib x baik delay sgala bgai sile tgu next tren kul 730@745 ye puan-puan..klau da cm tuh,mmg cm hantu la sumpah seranah bgai kn..hahahha!!tuh blum lg kire kna tolak ape nk naik tren.mcm ko sorng je nk naik tren aku x nk naik..bnyk cntik muke ko kn..klau pepagi tuh ok lg..tp time nk blik mmg kna tolak ape la..nsib la..org tolak aku,aku trpksa gak tolak org..hahhaha…mule2 pngalaman aku naik tren kna tolak ape,mmg blik umah trus rase down giler..rse nk benti keje duk umah..bleh??haahaaha..now aku da besa da..wah ayt brlagak d’situ..heehhe…idup kt kota raya mmg cm nie..ko trhegeh2 mmg bye2 la kn..kt KL Sentral tuh je ko da bleh tgk org cm ne..smua org sbuk ngn hal msing2…smua jln cpt je..dlu aku cm pelik gak pehal dieorg ni jln laju cm nk kejar ape..skrg aku da tau ok..msing2 nk kejar tren..nk kejar bus..nk kejar taxi..heheehe!!!smua org nk smpi umah awl lps pnat keje 1 hari di ofis..hhuhuuuu…cm la aku keje pnat sgt… =p

brbalik cite psal tren td..spanjang aku naik tren nie..da ade 2 bnda jd dlm tren..1st skali aku ngn akak aku..aku trpisah jauh gak la dr akak aku bdiri..mmg stok x dpt duduk la dlm tren nie..kn kna bg k’utamaaan pd ibu ngndung…org tua…org cacat atau pn org yg bwk ank2 kcik..kite kna bg dieorg nie duduk okeh..aku rase smua org tau bnda nie…klau x tau,g trjun bngunan..hahaha!!aku besanye akn naik ketapi Putra dr ofis ke KL Sentral…n tkar tren naik komuter lak ke Sg Buloh.. klau naik Putra nie mmg xde mslah ape..mmg sgt sharp timing die…tp……..klau komuter…wasalam…hahahhaa!!!!dr KL Sentral nie da brtolak2..smpi la ke next station pn cm tuh…nk d’jadikn cite..aku nie nk trlelap da naik tren nie…skali bnyi…pranggggggggg…trus sgar bugar mate aku..sgt kuat bnyi die…rupenye crmin tgkp tren nie pecah…kna bling batu…batu besar okeh…stok batu rail ketapi tuh…ade sorg akak tuh nmpk ade budak yg baling..batu tuh kna plak kt kpale sorng passenger India nie…bngkak trus ok kpale die…kaca2 crmin tgkp tuh kna la kt passenger lain gak..tp Indian tuh la yg truk skali..batu tuh tepat kna blakang kpale die…aku bile msuk bab2 nie mmg x tgk da..ngeri…ehhehhehe

kjadian yg kedua..bru jd dlm last week kut…tgn trsepit kt pntu…nie pn stok darah bagai..lg la aku x tgk…tgk skali imbas je sbb kecoh2 kn..sian kt akak tuh…ke makcik…cz die nmpk cm da tua sket..hehhehe….nie smua gara2 kna tolak n da x muat pn nk gak naik tren yg tuh...pttnye iklan Milo yg ade tag line… “Mau kan yg lebih padat” tuh bt je iklan org dlm tren komuter nie…x pyh bt org gemuk nk naik kete kcik la…smbt beg2 dlm stor la lps tuh hp msuk skali dlm stor tuh…bangang btol iklan tuh..haahhaha…

mcm kes smlm lak…xde luka2 luaran nie..tp dalaman..hehhehhee…ade 2 org pompuan nie…aku tgk gaye budak kolej…xkn bdk skola make up bagai nk rak cm tuh..tp ade je kn bdak skola yg make up tebal2 sepoloh inci tuh kt KL nie…hmmm ape2 je la…yg pnting pompuan…cz aku besa naik tren yg coach khas utk ladies tuh..mule2 aku x kisah sgt pn..xde special mane pn dieorg…tp….yg bt aku trtarik nk dgr dieorg nie sembang sbb dioerg nie smbang stok yg 1 gerabak bleh dgr ko borak..kuat nk mati..da tuh cite ko kna tgkap khalwat..mule2 pompuan nie tnjuk gmbr kut kt kwn die…then die bgtau tuh la gmbr kt pantai yg die pegi tuh..aku x kisah sgt lg..bile die da ckp kna tgkap khalwat trus jd trtarik nk dgr.hehhehehhe!!!minah nie relax je ckp…siap bgtau kwn die lg slase dpn x msuk class sbb kena naik court nk settle kes khalwat tuh..die rsau surat smpi kt kg die…wei..ko x malu yea ckp kuat2 cm tuh???ke ko mmg sngaje nk org dgr n tau ko kna tgkp khalwat???aish…mcm2 hal la…

bnyk lg nk cite sbnrnye tp mate aku nie da ngntuk giler….esk nk bgn awl lg..nk kna tolak2 org lg..prlukn tenaga yg kuat utk tolak org nie..hahahhha….

jom tido….daaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment